ŠILUTĖS RAJONO SAVIVALDYBĖ
Dažniausiai užduodami klausimai:
1. Pateiktas popierinis prašymas priimti vaiką į darželį.
Jeigu jau esate pateikę prašymą priimti vaiką į ugdymo įstaigą, tačiau kol kas sistemoje to nematote, prašome registracijos per elektroninę sistemą nekartoti. Visi iki 2020-08-31 ugdymo įstaigoms pateikti prašymai bus perkelti į sistemą. Eilė ateinantiems mokslo metams informacinėje sistemoje pradedama rodyti kiekvienų metų sausio 1 d.
2. Neturi galimybės prisijungti prie sistemos nurodytais prisijungimo būdais.
Neturintys galimybių registruoti vaiką elektroniniu būdu, gali pateikti prašymą Vilniaus rajono savivaldybėje. Prašymo pavyzdys (čia).
3. Neturi galimybės pasirinkti kelias švietimo įstaigas.
Tokia galimybė yra. Reikia pradėti nuo specifinių pageidavimų, tuomet pasirinkti ugdymo kalbą, laiką (grupės darbo trukmę) ir ugdymo įstaigą. Galima rinktis vieną, dvi ar tris įstaigas (1 yra aukščiausio prioriteto, 2 mažesnio ir 3 mažiausio).
4. Nemato savo eilės pagal pateiktus prašymus.
Jeigu vaikas yra laukiantys ateinantiems ar tolimesnėms 2022 ar 2023 metams, tokiu atveju vaiko eilė nėra radoma, nes eilės sudaromos tik einamiems metams.
Užpildžius prašymą, reikia vėl užeiti ant vaiko ir prašymo apačioje paspausti mygtuką patvirtinti.
5. Nemato konkrečios dominančios įstaigos.
Pageidaujamoje ugdymo įstaigoje nėra tinkamos grupės, nėra laisvų vietų arba neatitinka vaiko amžius, ugdymo kalba, laikas (grupės darbo trukmė).
6. Negali pasirinkti mokslo metų.
Mokslo metai pasirenkami pirmame puslapyje. Renkantis ugdymo įstaigas, reikėtų šiek tiek palaukti, nes ne iš karto gali atsivaizduoti duomenys. Antrame žingsnyje yra vaiko priėmimo į įstaigą data, reikia pasirinkti norimus lankyti metus pvz.: 2021-09-01, 2022-09-01 ar 2023-09-01.
7. Nemato laisvų vietų skaičiaus pagal švietimo įstaigas.
Laisvų vietų skaičius nėra rodomas tėvams, jį gali matyti savivaldybės informacinės
sistemos tvarkytojas arba ugdymo įstaigos atsakingas darbuotojas.
Pagal Smart-ID klaidą matoma, kad pas jus yra paprasta, nepatvirtinta arba neatnaujinta Smart-ID paskyra, kurią reikėtų atnaujinti, identifikuoti.
Informacija apie Smart-ID
Kaip susikurti Smart-ID paskyrą?
1) Atsisiuntę ir įdiegę https://www.smart-id.com/lt/atsisiuntimas/ „Smart-ID“ programėlę, turite užsiregistruoti paskyrą.
2) Įdiegę programėlę, atidarykite ją ir spustelėkite mygtuką „Registruoti“. Pasirinkite norimą būda save identifikuoti.
(Identifikavimas su veido atpažinimu: https://www.smart-id.com/lt/pagalba/duk/biometrinis-identifikavimas/ar-biometrinis-identifikavimas-man)
Jeigu jau turite Smart-ID programėlę ir paskyrą
Identifikavimas su veido atpažinimu:
https://www.smart-id.com/lt/pagalba/duk/biometrinis-identifikavimas/ar-biometrinis-identifikavimas-man